hinns med

Ja här jobba rman på  som jag har nämt tidigare. men trorts det så har jag faktist hunit med en del julbestyr med familjen i alla fall. o  går stod jag och oliva o gjorde jul godis o robban hjälpte till lite gran mot slutet.  och i dag så har vi klät våran julgran i hop som familj för för första gången väldigt mysigt måste jag med ge att det var.  så nu står den här o lysser i vårat hem tråkigt att jag inte hinner njuta va den på samma sätt som dom andra i familjen för den är ju finnare på kvällen. och då jobbar jag.  I dag har jag framför mig ett natt pass så jag börjar 21.00 och  slutar 9 i morgon bitti.  sedan ha rjag bara ett kvälls pass kvar på tisdag sedan ha rjag en dag ledig.
 dagen när jag rä ledig komme rmin släkt hitt för att jag fyller år så  då blir det styr här hemma i stället men sak försöka förbereda så mycket som möjligt inna alla kommer.
 he en bra dag


vårat gliter o sjulstjärnan till granen fans ine så det blir att in för skafa sig i morogn . :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!