frisk men hemma ändå

Olivia är fortfarande hemma o ska va det hella dena veckan med för säkerhetens skull tyckte läkaren så det är full fart hella dagarna här hemma. Det är som för när man var hemma hella dagaran. så det har itne riktigt funits den tiden till att skriva har jag skänt utan jag har tagigt den till att bussa med tössen o ha lite familje myss o så har jag ju jobbat med. jag jobbar ju mer elel rmindre bara kvällar o nätter o det är ju då man har tiden till att sitta här känner jag . Förutom i dag för i dag är även R hemma med oss. Men jag börjar jobba kl 4 i dag o  så ska jag köra fram till i morgon bitti.

och kl tikar fort för bi oss här och i dag fick vi även lite sovmorogn o det var skönt o var behövligt för min kropp tror jag.  så nu ska jag gör ai ordning oss här hemma blir nog att  gå ut en sävng i alla fall.  ta en plulk säng med tössen. så hon  får leka o ha lite kul fast man är hemma o är sjuk. eller vad man sak säga för  ögat är bra knapt någon hosta kvar o ingen feber. men det är ju så att vi fortfarandebehandlar öga. och dagis ger ju inge mediciner till baranen omj det inte är som astma om jag itne mins helt fel.

Men nästa vekcka hoppas vi på att  hon kommer tillbaka till dagis o får leka med sinna kompisar för hon trivs där. o så får vi se i fall vi har fott någon ny till till utvecklingssamtal. sak bli roligt o se vad dom har att säga om våran dotter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!