fixar o styr

I dag sak några tjej komåisar komma till mig o vi sak ha lite tjejkväll här sak bli kul för vi har aldrig varit hos mig med tanke på oliva o så men i dag så får robban o olivia vara hos framor o farfar o bussa under kvällen.   så då ha  jag plåkat lite o gjort fint här hemma.  annars så kommer helgen gå till bara at det lungt o skönt för jobbar kväll i morogn så det bölir lungt för mig i kväll med. 

det är fortfarande licka vit o fint utanför vårafönster här o i dag på för midagen så snöade det änu mer.  bara att snön får va nu till jul för jag vill inte ha en snö fri julafton .. snön till hör julen  i alla fall för mig  så jag har sakt det att det jag önskar mig i födelsedags present är att det är snö ute.
 ne3 nu ska jag  göra i ordning mig ska nämligen träffa sandra när hon lsutar skolan.
 hon är en av dom som är med i kväll.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Låter kul kul! :)

2010-12-03 @ 16:04:49
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!