allas rubriker i dag

kan tänka mig alla har någon rubruk om att det är sista dagen nu fram till julafton. eller så nämnar dom detprecis som jag gör nu i mitt inläg. Men för min del är det  lite mer med en dag kvar tills jag får min lediga helg som jag behöver. och 1 dag kvar tills jag fyller år.  För det är ju faktist så att jag fyller år i morogn.  så för mig rä dte itne bra julafton uten min dag som jagt får dela med mig av till alla.  

I dag är det jobb dag för min del. och jag jobbar från 17.00 till kl 09.00 i morgon bitti. Nu här hem har vi någon i fåprn sthål som ska tita på vårat avlopp i köket för det låter o bublar om det.  men han åkte nys i väg för att han hade glömt något så nu har vi saker ligade över hela köksgolvet så vi får  ha kol på både Olivia o kissen så att dom itne är där nu.  Han sak även tita till olivias  rum för det drar så dant vid henens fönster som hon blir så kall om nätterna när hon sparkar av sig  täket. o nu när det vart så kalt så lägger man värkligen märke til det.  Så här behövs det värkligen långärmade pijamaser. och långa ben på dom med för den delen. 

ne sak väl ta o av runda o sätta mig  vid dom andra o måla lite grana se vad man kan åsta komma. i bland önskade man ju bara att man var en konstnär.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!