vill rätta till

Förskolan jag skrev om sist hette villa eken så är det sakt så i alla fall.. men det var väldigt otäkt tycker jag .

I dag så är det brolopsfest som står på schemat som vi sak på men stämningen här hemam är inte dne besta  alla verkar ha vaknat på fel sidan här hemma så kan jag hoppa  på att det försviner vart efter som i alla fall..  så det rä väl det som händer här med annars så har vi ätit frukost o sedna så har jag städat här hemam jag håller på är itne riktigt klar ännu jag har att skuragolvenkvar men  man får ta lite i taget.  får se i fall det blir at gör det när olivia sovar.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Trist när man vaknar på fel sida. =/

2010-08-11 @ 10:23:44
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!