vädrat gör ju en inte klokare

 ja då  är tröt så blir ett kort inlägg i dag ..

har inte hänt  så mycket utav det ovnaliga här hema vart o storhandlat i dag o det gick bra var itne alls mycket folk så det kändes bra  mott vad det brukar va när man åker när man fått sin lön in på kontot.

mycket av tankarna som rörs isg nu i huvudet är att jag  gör i räknar ner dagaran till olivas inskolning o det gäör jag med blandade känslor inom mig .  men jag hopaps det komemr att går bra o att dte kommer o funka bra. men rädslan finns ju där . o efter det men fick läsa i går dagens tidiningar i NT  gjorde ju itne skan bättre om man sägar så för er som missa det så handlade det om en pojke på 1,5  år som   på dagis var ner knufad av en störe killa som satte sig på honom o började klösa honom i ögonen. så föräldraran fick åka upp till akuten med honom det var ingen störe fara va läkaren kunde se men dom ksuell till ögonläkaren o kolla upp ögonen med.  men man känner sig ju inte tryg deta höände på en förskol i haga som heter ekhöjden .  allt står på nt orkar itne leta upp artiken o sätta länk nu är för trött för det.  Ne  ätter nog punt  här o nu . i alla fall för i kväll.  he en bra kväll alla o sov gott.


Kommentarer
Postat av: sandra

Förskolan hette väl Villa Eken?

2010-08-03 @ 22:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!