söndag o gråt

Ja då har vi redan kommit till söndag coh veckan är nsart lsut. här hemma så på börjas det semester i morogn. och vi hoppas på att vädret sak ändra sig så vi får det soligt o varmt.  Men som det har sätt ut på väderkartorna så kommer vi inte ha tur med vädret det sak va grått molnigt o inte mcyket sol. Tråkigt det där skulle i alla fall va kul med finnt väder. någon stans ska vi ta oss i alla fall men vart har vi inte bestemt oss för ännu men det skulle vi ta denna dag till sa vi i alla fall. så några sista minuten tips på vart nu skuell ta er på eran sista semester vekcna några sommarpälor ni har eller liknande tar vi gärna i mot.

tiden bara går så fort o allt bara rusarförbi utanför fönstret o runt om en tycker jag, i bland är det så man önskade att man kunde spolatillbka tiden o dra ner hastigheten lite i alla fall.
Nu hör jag att det är saltkråkan här på tv så sak väl ta mig o dra mig ditt o se vilket avsnit det är oliva brukar tyka det är rätt roligt med saltkråkan hon brukar skrat åt  dom i bland.

Brölopsfesten i g¨år var mcyket trevlig o dom vart glada över presenten dom fick så då vart jag lättad i alla fall. nu sak jag ta o göra lite fatigaridare emd tror jag o gå in med det till sambon här hemma som har fått sovmorogn i dag. lite frukost myss i sänga med familjen i deta väder kan det bli bättre. :)


Kommentarer
Postat av: Sandja

Du ska inte börja plugga igen då?

2010-08-10 @ 21:31:28
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!