Inskolning dag 3

 det har inte hunits med att skrivaså mycket här  dom senaste dagaran men dethar var fult upp här hemma med att styra med förberedelser till inskolningen o  så har vi startat den o så har dte vart mycket hemma ....

Dag 1 på inskolningen gick bra vi var där en timma o oliva fick lära känna stälet lite. lära känna den förskolelerare som ska ha henne som sitt baran/ som mentor.  och några nadra bara som håller p¨å att in ksola sig med. det fick mycket bra. Dag två var samma sakt en timma var vi där o hon kännde igen sig o pekade på som sakerna hon ville att  vi skulle ta ner o så vidare  tog även den ena förskolelärare i handen o gick in i bygrumet  där dom även har en pöl som  det heter som bvarna kan hoppa i.  o der var hon i 20 min utan att fårga efter mig eller roppa efter mig så jag ksuell va i samma rum .  i dag  så var det dag 3 då var vi där 1 och en halv timme. var av 30 min ute på gården utan mamma bara med personal och dagiskamrater.  och det gick mycket bra fårgade inte efter mig en enda gågn o hobn lekte på bra åkte rusekanan, grävde i sandlådan o så gick hon o plockade rödavinbär på bussen dom hade dte var toppen gott tyckte Olivia. hon har funit sig några kompisar som hon tycker om men hon är väldigt försiktig utav sig o ser  vad dom andra styr med men sedan kommer hon igång o då tar hn  för sig.  i dag avr hon även  med på fruktsunden då  dom även sjunger några sånger o det va rju riktigt roligt.  i mordeon så sak vi vara där i 2 timmar o då sak jag vara borta i 1 timma så hoppas på att dte kommer gå bra tror det komer gå toppen bra men sådan som man får se. tror det är bra att skola in dom lite senare för Olivia kan ju  väldigt mcyket redan o så kan hon ju komunisera med sin ord o säga vad hon vill o inte vill.  och så är hon lite van vid att vara o leka på öppnaförskolan oså vidare. men vi får se hur snapt det gå  nu fram över. har även inksolningen nästa veckan med. :) 

Men måste ju med ge att dte käns väldigt läskigt att lämna över ansvar o förtoend till någon helt annan som är igentligen helt orsänd som har det som sitt yrke. känns ju sådär man man lär ju känna personalen väldigt bra nu när man är med på inskolningen o perosnalen här är toppen rba tycker jag väldigt öpna o pratar o förklara o jobbar på ett bra sätt i  fårn min synvinkel i alla fall ..  men nu ska  ska jag   gå o ta natten här så man är pigg i morogn .  vart tidig kväll  går med o jag känner att jag behöver det nu med. 'r slut i kropen men i dag går jag i alla fall i säng en timma senare en i går.  ett helt under är det annars är jag inte i säng fören 11 halv 12. 

god natt i alla fall sov så gott.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!