inskolingen är över.

 skrev inget under för veckan  om Olivias inskolning men som sakt jag var sjuk o så   tog jag hand om allt här hemam med.  fast man hade hjälp hemma va R så  var man helt slut i alla fall..   man gick  upp tidigt för att  få i väg olivia till dagis o sedna gick man hem  o så  gick man o hämta henne. alalt har i alla fall gått bra för henne vi har itne stöt på några problem än så länge o hoppas  väl på att dte  håller sig så här.

 i tisdags var det första gången hon skuell sova på dagis o då gick det väl så där hon sov i en helv timme o inte mer en så. men kan tänka mig ny miljö o sova med en massa andra folk är ju inget men är ävn vid så där häller. Men dagen efter  gick det  bra o hon sov som hon skulle. allt gic så bra så hon fick var ledig på fredagen i fårn dagis så då hade vi lite mys tid.  i hopp o  då  måder jag även bätre. nu är jag nästa frisk bara hosta o näsen som riner lite gran.

i dag är  prinsessan hemma med för hon går tisdag onsdag torsdag på dagis. så  i dag ahr vi vart ute med bestemors hund på morågnon ätit frukost och bussat lite gran med.  nu  håller jag på o förberede för att vi sak måla lite med fingerärg tänkt  jag i alla fall. vädrät är ju så där ute.  men snart sak vi ge oss ut igen  för att vovven måste ju får gå ut o gå på toa med. Men det gör inget för Olivia för hon älskar att gör det . roligt att  hålla i hunden o kunna säga stan sitt o så vidare. :) ne nu  sak vi fårsätta hör o se i fall jag blir något pigare.

 sov inget vidare i natt  så jag är tröt o skulle  villja sova men får  se i fall jag tar mig o  vilar midag med prinsessan  sedan.  ha dte bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!