en stor suk

Och enu än......  inget vidare bra väder i dag har det vart så man känner sig trött o ner  för det o sedan så är det väl lite mer skar som hänger i sig lite här o var.  vet inte riktigt allt det kan va.
känner mig så ensma på något konstigt sätt har min älskade dotter som  alltid finsn där o min sambo som jag tycker väligt mycket om o vil lvara med.  vi har haft en braa sommar  med varandra o så . o snart ska han äntligen ha semseter i en hel vecka det ser jag verkligen fram i mott o det skänns toppen men samtidigt så är  jag väligt ner i mig sjäkv.

känner mig så ensma övergiven och bortkomen på något sätt..
har ni  glömmt bort mig där ute.  finns jag inte till hans som jag brukar elelr vad är det.?? humm  något jag mpste tänka på enu en suk nu sk jag at o myssa med resen av failjen framför tv.
 
 
känner mig som om jag har en tung stor säkk som jag går o bär runt på.  och att jag bara blir trötare o trötar men allt kanse hänger i hopp med det tråkiga vädret som var nu i några dagar  nu får gärna sollen komm fram  så det blri varm igen  i alla fall till vårna familje semster.


 vi har ju även vart io titat på  hus om det är någon som har missat det så  vi har ju liote där med o fundera på .  kenkse är det som  gör att man känner sig tröt med.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Va skönt att Robban ska ha semester =)

2010-08-02 @ 18:26:24
URL: http://malmberg.blogg.se/
Postat av: Malin

Hur blir det med huset då?? Vi ska titta vidare :D

2010-08-03 @ 17:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!