barnfri kväll

Ja då har vi nyligen vart o Lämnat oliva till min Bestemor som sak vara Barnvakt i kväll. för i kväll hade vi tänkt att ha lite vuxen tid till varandra det är ju agustifesten något man man int ekna  gå missta om att det är  för det  går inte åkla som man sak igenom stan o i dag så sak vi ut till lite olicka öltält är det tänkt o bara ha det trevligt. det var länge sedan nu tycker jag  vi hade det men när man tänker efter så var det itne allt för länge sen sist var när sandra fyllde år o vi var på party där. Men det är i alla fall nmågot som itne sker allt för ofta.. O i alal fall inte att vi är tillsmans o går ut.  hoppas i alal fall på en toppen kväll. med mycket glada miner  skrat o glädje tårar lite kanske -. fast man inte är  på huget riktigt men man blir nog det. Bi ha rju blivit sjuka här hemma oliva vart först snorig o inget mer sedan kom robban o vart dö förkyld ni vetju hur karar är.  och nu så har han smitat mig med en iriterande hela anantrs så är det bar alite snor som kommer men. det hinndrar en inte riktigt att  gå ut en kväll som denna. det jag har siktat in mig på i kväll är fyrverkerierna som jag inte sätt än enda kväll coh så roksann som spelar kl 11.  och sedan ha det trevligt o träffa folk.
ha en bra  kväll nu  sak jag hoppa in i duschen o gör amig klar inna allt folk kommer hitt.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!