vagn

Ja nu är det ju några i min o robbans omgivning som är gravida o ska snart ha barn så det blir det ju lite barnvagns snak o att man titar på saker som har med baran o göra.

Och nu har jag fått för mig att jag vill ha en 3 hjuling till vagn. i alla fall nu under sommaran tror att dom är smidiga o bra. Men att det kan va lite negativft på vintern om det blir en sådan vinter som vi har haft.  en vagn som jag tycker ser bra ut är Britax vagnen som är  3 Hjuling och  det som är ? med den är att den är vändbara sitt del. det är bra  för att barnen ska inte vändas alldeles för tidigt famåt och då kan man vända den framåt i bland och sedan kunna skiftat tillbaka när man märker att barnet börjar  bli tröt.  den hetter helt ut BRITAX Trehjuling B-smart 3 hjul. Helt okej fårn min sida i alla fall har inte testat en sådan  själv nu vill jag  på peka men skulle jag ha en 3 hjuling så skulle det nog bli den tror jag eller en Teutonia. Teutonia är också en 3hjuling som man både kan ha barnet mot sig o från sig när det gäller sitt delen o det  går o ha mjuklift och en vanlig liggdel  till den  finns i många olika färger. Och jag har hört att det är en väldigt bra vagn o  den har jag testat p köra i butik o den var skön att köra tycker jag.  

Men jag är så nöjd med våran vagn som vi har till  vår prinsessa så det blir inge ny vagn här inte. Eller i alal fall inte än på ett tag blir väl senare sedan när man bara behöver en lite mindre vagn typ en paraplyvagn.

 så här ser vagnarna ut som jag bratar om .
BRITAX 3 HJULING: ==>

liggdelen man kan ha till

TeuTonia: ==>

liggdel en man kan ha till

med mjuklift


Ne nu är det nog med detta för den gång. hoppas jag har gätt någon lite tips om vag o så i alla fall.
ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: sandra

Jag skulle inte vilja ha en tre hjuling. varför vet jag inte men jag gillar dom inte alls =/ hehe ;P men man kan ju alltid ändra sig...

2010-04-10 @ 13:56:24
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!