pysselhumöret har vart på topp

 pyssel humöret har vart på topp  för mig den veckan har velat gör en massa men tiden har itne funits o så har jag vart så trött så det har blivit att man har  gått o lagt sig tidigt men jag har humit med att göra detta.
är riktigt nöjd med dom.

 denn vart jag riktigt nöjd med.  men  jag fick lite insperation va anneli som vi  var hoss i måndags o träffades med alla barnen. men det är nog bara  det där med kortet flicka som jag tog av henne.


en fin fin dickt var jag  tvungen att läga in i hennes album med.  och det kommer fel  för jag ahr skrivit några till henne.



och så lite påsk tema med tanke på att påsken nyss var för bi. men så nu att dte hae blivit väldigt mcyket fingaeravtryk på stora kortet. så får väl putsa va det lite gram.
 

så det är  det jag har hunit med under denna veckan med det tar mer tid en  vad man tror att  få i hopp en sida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!