nyligen hem kommen

i dag har vi vart i väg på lekträff med tuva o allic som är två stycken som  går med oss på öppnaförskolanoch babysången  det var trevligt o träffas o att baran kan leka i hopp.  Vi träffades dels för att det  inte är någon öppenförskola på onsdag eller det är men inget som passar för våra små baran att va med på och så skuell några  till docktorn o andra hade inte tid.  men det var trevligt o träffas o fika o leka med barnen.  och så titade jag lite i annelis scrapbookingalbum och på lite kort som hon hade gjort så nu ha rjag fott änu mer ider.  och sutit med en sidan nu men den är inte riktigt klar har itne skänt att jaghaft tid med att sita o scrapa men lite då o då får man ta så det kommer nog in några bilder snart.  nu sover i alla fall prinsessan och nu så sak jag at o mig en kopp kafe o sätta min på balkången o njuta av värmen ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!