nu är prsenten klar.

Japp nu har vi vart ner på stan o lämnat det bestemor skulle ha och så har vi  gått en runda på stan för o fixa till presenten till i dag o nu är allt klart. det är bara att slå in den och att skriva ett kort men det tänkte jag att robban skuell få  göra skriva krotet alltås. för det är ju till sin pappa och så  väntar jag med o slå in paketet så han med får se det innan vi ger bort det. Den present kan man inte bli mer en glad över. :)

så snart är det kalas för hela slanten och så kanske vi sak hjälpa till en runda med flytten bara robban kommer hem, o vin hinner med det så ska vi gör det med. Men vi får se när han slutar i dag o om vi hinner med det innan vi  sak i väg.  inget får tro nu att jag sviker min bestemor så är det inte utan hon har hjälp så hon klarar isg uten oss. men några extrahänder o en extarbil slår aldrig fel när man flyttar.

 men nu sak jag ta o plåka i  ordnign här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!