mitt lilla bus

 ja det buset jag gjorde i tisdas när Malin var barnvakt åt olivia var ett tauera mig. har tuver ingen bild  tagen på den o det är såvrt att ta en bilde själv.  Men jag har gjort olivias fotavtryk o skrivet hennes födelsedatum under. lovar att försöka be robban ta en bild i morogn som jag kan lägga ut  här så ni får se den alli hoppa.  Nu sak jag  där i mott ta  mig till sängen  för o sova.

Hoppas även att verken i kroppen går över till i morogn för jag gjorde bort mig i dag uta hos robbans föräldrar vi satt o pratade om hur halt deras köksgolv va o när maten var klar o alla andra hade tagigt så var jag sisat jag hade lakt upp maten med på väg ut ur köket så halkade jag till o drog i knät i diskmaskinen och aksen med. maten flög av talriken och hamna på golvet en bit i fårn mig som tur va så jag inte fick den på mig. Inget roligt var det i alla fall. Och man känner sig ju så dum med. o så var ju nästa hella robbans släkt där med. som tur är så tor jag inte så många såg smälen utan dom hörden den nog bara. Så jag fick torak upp mat i fårn golvet o sedan ta ny.  Så tro jag sak ta en verktablet har även ont i rygen så vet inte i fall jag sträkte mig med.  god natt på er.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tråkigt med värk i kroppen =(

2010-04-24 @ 10:38:42
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!