god kväll

 ja då har kvällen kommit över oss o det är snart dags för dom allra minsta i familjen o ta o sova.  och  vi hoppas väl på att hon kommer att sova bra i kväll nu när  hon inte gjort det på två nätter.  annars på morognen så var vi i  på babysång. efter det tog både jag o  tössen en midags villa för  jag ha rinte mått bra o det gör jag fortfarande inte.  men när robban kom hem så åt vi lite matt o så gick vi ut o lekte i lekparken som finns här utan för hos oss.  och nu har vi ätit kvälls mat så nu är det bara kväll myss som gäller här hemma.
 
pappa måste va med o ha en hjälpande hand för att hon sak våga åka ner.



gräva sand var roligt  men änu roligare att hålla ut den driekt efter.


med hjälp av mamma så vart dom här till. men  tro mig domvar inte  så hela o finna länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!