då var det

 det är välborgsmäsoafton i dag. och hur sak man fira det?  vi har inte planerat något alls här hemma. så ingen av oss här  vet vad vi ska göra av degaen o kvällen sedan när robban kommer hem.
 men kanske borde åka o se på någon brasa men så känner jag att alla här om kring där är det ju bara en massa fylla runt om o det känner man ju inte riktigt för när man har små baran med sig , får de vad vi hittar på sedan i alla fall. vad sak ni min trogna läsare gör en dag som denna?

annars så har vi ätit frukost o nu ska vi väl  göra i ordning oss så vi inte går med pijamas hell dagen här hemma.  så får vi se vad  vi gör av dagen . måtse ju med ge att jag inte mått så bra  dom senaste dagaran så jag har ju glömt bort att Grata Tuva min motsers dotter som fyllde 1 år i onsdas så ett stort grattis till dig på din 1 årsdag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!