bullaran är klara.

 nu är alla bullar klar och  dom har jag även gjort klart i frys påsar. käns bra att ta bakat bullar i dag då har man lite i fryren i fall man ksuell få främande som man intehar planerat ska komma då har man något att bjuda på i alla fall. Olivia har  även ätit mat. Men hon  snode även åt sig buldegs snutarna  och munsa i sig o så fick hon samka en jumen bulle med ett glas kall mjölk till. det fick hon som efterätt.


 det vart vaniljbuller med cocos i och sedan  kanel o kardemuma blandet i hopp.. goda vart dom i alla fall.  mmumms.  gjordemig även en latte när   jag stod o titde till bullarna i ungenen. kunde i hålla mig jag var ju också tvungen att ha något gott till bullen sedan. nu är det dags för midags villa för någon  här.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!