bara var

 det blir en kväll att bara vara hem  för  våran del vädret är inte  så bra det rengnar ute med det är ändå varmt.  och så har vi  vår prinsessa som inte kan va ute hur länge som hälst häller för min del  gör det itne så mycket. Men hade det avr bättre väder så hade jag nog velat gå till en äld så att oliva skuell få uppleva det med för första gången. men dte år bli nästa år.

om jag får tid under kvälle så sak jag nog ta o pysla lite sak försöka få till ett födelsedags kort till lila tuva som vi sak o fira på söndag.  så hoppas  att jag får till ett bra kort annars så får vi nog ta o köpa något  tänkte även att  jag skuell ta o slå in tuvas present under kväll  får väl se i fall oliva vill hjälpa till med det.  risken är väl stor att hon bara rvier upp det o tror att det är till henne.  men sådant som återstår o se.
ska nog ta o googla lite på kort o se i fall jag hittar någon insperation där. eller några mallar att gå efter men  får se vad man hittar när man googlar eller är  det någon som vet några bara sidor som man kan hämta insperation på så läg gäran in en komenar på det. ha en rba o trevlig myssig kväll.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!