babysång och fotografering

ja dagen gick för bi oss i går  väldigt fort.  och jag avr så tröt o frös mott kvälen så jag satt med en filt i soffan o varner bädad där så jag  frös så dant så jag hutrade så jag  ville inte gå o sätta mig vid datorn för att sammansfata dagen.  Men vi mötte upp sarha och alvin och så gick vi till spårvagnen i snöstormen o så åkte vi resten av vägen till babysången. Tiden där gick fort förbi o så gick vi till bestemor och hjälpte henne med att fylle lite mer kartånger o få ner spikar stjärnhimel mm. Tog det mesta som var hörgt upp så  hon kusell slippa klätra en massa själv.  sedan bar det av hem och  vi gjorde i ordnign oss till fotograferingen.

Det gick väldigt bra när vi var hos fortografen fast hon inte hade sovit som hon skulle.  det kom några sura miner till o fårn men det släpte efter ett tag. Vi  tog två olicka familjebilder/ elelr olicak poser sedan knäpta en ju enhel del kort.  och resen blev på bara olivia.  när han var klar o tyckte att han hade bilder så det räkte så rokade hon loss totalt. hon började posa och klätra på en massa saker som han tidigare velat att hon skulle göra.
Det som var mest minesvärt så och roligt var att han ville ha olivia stående på en stol o hålla i rygstödet. Men det funkade inte överhuvudtaget. hon började med att göra miner o sedan började hon skrika o gårta för hon vet ju att man inte  för  stå på stolarna igentligen. Men det slöste sig på anat sätt.

ja efter fotograferingen så vart det att ´åka ut till robbans föräldrar  för vi ksuell hämta möbler hos med farmor . så robban o fredrik drog i väg och vi andra var kvar och väntade.  sedan bar det av hem.  för oss o det var då jag bädade jag ner mig i soffan efter jag nattat olivia.

bilder från babysången:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!