Visning på lägenheten

Ja nu sitter jag och väntar på att nästa par sak komma o tita på lägenheten nyss så hade vi ett ungt para här och dom verkade va intreserade så det återstår o se vad dom andra tycker dom. Verkade va lite äldre en dom här och har även ett bran. så är lite förvånad att dom vill komma o tita på den men via vill bo trångt och kankse inte vill läga ut pengar på lägenhets hyra utan lägger det på annat så reser och så vidare så sak inte döma dom . och vi ha rju trots allt bot här nu i snart 1 år med Olivia. så det funkar ju att bo här med baran.  Dom skulle i alla fall komma nu vid halv så hoppas dom kommer snart. 
Sedan bär det av till ut till svärföreldrarna för att Robban ska se speedway  som visas på tv. så då skuell ha se det med sin bror och någon vän så då skulle vi bra med. Så komme ritne ha tid att skriva senare tror jag inte i alal fall blir nog sänga direkt efter det. Gust nu så sitter jag bara o sakar på huvudet över att Robban inte förstår bätre än att han börjar spela nu när vi har visning på lägenhetn och ficlk sak gå om kring han som hatar när jag bra går för bi snabr för bi tv. Lycka det här .. karar  tänker inte längre en vad nässan räkker eller sak vi slå til o säga snoppen.. 
Hur har erna dag varit


Kommentarer
Postat av: Tina

ganska bra tack som frågar =) fin blogg du har...

2009-09-30 @ 18:51:27
URL: http://tinazpicaboo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!