Torsdag!

JA då har snart torsdagen gåt för bi en med och i morgon är det fredag som man får se vad den dagen har att ge en. I dag har det ju itne vart något rolgit väder ute. Det var skönt i morse när Vi gick hem i fårn men sedan efter kl 11.30 där så var det svin kalt ute tyckte jag. bur vad jag frös. tyckte så synd om oliva för jag hade glömt hennes filt hemma men det gick ingen nöd på henne i alla fall i vagnen  för hon sov och hör värmen rätt bra i alla fall och så mycket eller lång stund var vi inte ute.

Annars så har MIn och *Olivias dag börjat med att vi gick upp åt frukost och gjorde i ordning oss för att ta os till klockartorpet där vi går på babysång. När vi kom fram till spårvagnshålplatsen så fick jag reda på att jag är blind och gick helt i min egna tankar då visade det sig att Sandra/ sassa hade ståt och typ hoppat upp och ner och vinkat till oss när vi kom gående och jag såg inget medans alla andra gjorde det och trode typ hon var dum i huvudet. Men det var hon inte. När man inte är med veten om att det är någon man borde knnna igen som kan stå där så titar men ju inte i alla fall inte jag sen så försökte jag även se vad kl var  för jag var sent ute som vanligt. så vi kom precis fram i tid till kockargården och till babysången. min moster LInda och tuva är ju med oss där med. Tuva ha rju varit så rädd för alla ljud som vi har för oss. eller som ledaran speler på olicka instrument. Men den gång var hon inte så rädd hon börjar nog vänja sig nu vid dom olicka ljuden. Olivia är där i mott bra på att gör ljud i fårn sig när Tuva är riktigt tröt så att hon bara börjar o gråtta inte så roligt för Linda men  det går itne att göra så mycket åt. Olivia tycker det är dö kul men det är väl hennes sätt att reta sin släkting för att hon är mindre. Ja sen åkte vi raka vägen hem där vi mysta  i soffan fram tills vi fick främande Sandra/ sassa och hennes bror kom förbi en svä'ng och hälsade på oss.
 Ja så kom ju pappa robban kan med nu spelkontrol och spel i dag efter jobbet bra för att hans spel hade släpts på nyt nu NHL 10 så det avr han ju bara tvungen att ha så han kan lira med grabaran. Nu ha rjag honom här i samma rum och sitter och spelar och svär över det nya spelet föär att det inte fungerar som det sak och bara laggar hela tiden.  Så tyr att Olivia sover så hon slipper höra all kråkor  som kommer här o där. Så det är väl  vad som har hänt i dag. så nu är det bara och vänta och se vad helgen har att ge. Hoppas på fint väde  så kan man gör en lite utflykt eller 2.

Glöm inte bort min vänners bloggar dom finns på länkar på min sidan. ( nu vakna oliva ses och hörs.)


Kommentarer
Postat av: sarah

Låter ju kul det där med babysång! får se om man tittar förbi nån torsdag. Ja vädret ser ut att bli bra i helgen så ut och njut med er! =)

2009-09-17 @ 21:53:03
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!