Tjej kväll med ut gång

Ja i lördags så vart det tjejekväll med Sandra vi var här hemma och pratatde strunt och drack lite vin. Och väntade på att Olivia skulle vilja sova. Sedan så gjorde vi i ordning oss det sista sen så bar det av ut till krogen. Men jag kan lova att denna dag kommer jag minnas länga och väl för jag hade sådan ångest inför att lämna Olivia fast det var till hennes egen pappa och att bara gå ut till krogen. Bara tanken på ordet krogen fick hela min mage att slå många vålter. Måde inte så bra kan jag säga er. Hade ju inte varit ute på nästan 2 år. Så det var väl inte så konstigt igentligen. Men ut kom vi sedan i alla fall. Och vi hade det trelvigt fast jag var nykter typ hade druckigt 2 glas vin. Det vart dans på dansgolven och mycket prat och span på mänisskor man kände. Tråkigt men sant så såg vi ju några som vi inte ville ha något med o göra och folk som man önskade inte fans där att dom hade flytat till en annan stad typ. Men det var bara att strunta i dom. Kvällen vart i alla fall lyckad och vi hade det trevligt fast vi fick höra lite tråkigheter. kvällen slutade vid 01:45 med att vi hämtade ut våra jackor men jag fick fel jacka inget ovanligt för min del jag har alltid otur i något när jag är det antagligen så får jag inte med mig allt hem som jag hängt in i garderoben eller så får jag fel jacka. Men som tur va så fick jag tillbaka min jacka :) 
Hur var erna helg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!