Tisdag!

I dag skulle jag ju ha varit på mamma baran gympa men vart inget med det. Linda min moster var sjuk o det va rju henne o anna jag skulle gå med. Sen så vet jag inte i fall det är något för mig och Olivia. Dom vill ju att barnen ligger stila och det gör ju inte hon! Olivia kan ju krypa i väg. SÅ tycker väl att dom kunde säta en åldersgräns så man vet lite. Men får se kanske blir o följa med nästa vecka. Annars i dag så har det inte hänt så mycket mest tagigt det lingt och bara varit med Olivia.

Jag var även ner på stan lite fort och träffade Patrik. Vi tog en fika på fräkafröken i ålenshuset och sen så skulle han i väg så vart inte så mycket tid att prata eller ta någon längre fika vilket jag tyckte va tråkigt.. För det var ett sådant bra tag sen vi sågs så det var lite stelt i mellan oss kände jag. Men det kan ju även ha brot på att jag var så tröt men tror det har med andra faktorer att gör med. Men det var trevlegt. Olivia fick även en present av honom den var så finn så det är en speldosa som är som en gamaldags karusel med hästar på och som spelar en fin melodi tänkte jag skuell läga ut bild på den men. den kommer inte in i dag.

Annars i moroogn som jag skrev i söndags så är det öppnaförskolan och sen så är det bestemor dagen för mig. Tycker om att va med henne hon får en på bra humör och vi skratar väldigtmcyket när vi är i hop.. annars så vet jag inte vad som händer.. bara ta det lungt tror jag i alla fall..
Ha det bra där ute.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!