Tisdag med syslor

Ja i dag har man den roliga dagen när man springer i tvätstugen då. -det är ju inte det som är det som man tycker är det roligaste att göra här på jorden men det är ju något som måste göras. I bland känns det inte som om man göra annat än att springer i tvätstugen nu när man har barn. För dom smutsar ju ner sig lite gran underdgaran.  Jag brukar säge att har inte  barnen några fläkar på sig så låtern man dom inte vara barn och då mår dom inte så bra häller. För att få leka med saker och smutsa ner sig är något som dom ska få göra.  I alla fall vad jag tycker. Sen så  får det ju va till en vis gräns. Jag vill ju inte att dom sitter och ätar sand fårn sand lådan eller snö från bakan eller liknande.  Men sanrt är vi klara i tvätstugan jag och Olivia. Vi har även hunit att baka mufins  som vart sådär tesstade ett nyt recept. Så inget som jag kommer lägge ut recept på. I dag blir det även att åka en sväng till stalet med Sandra längter ditt. Det var ju ett tag sen jag var där nu. Tycker det är så skönt att bara komma ditt och kunna slöppa allt man har i huvudet kan bara var en själv och i nute. 
Ne nu ska  vi ner igen till tvätan ha det bra så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!