Stallet

Ja då har vi varit i stallet. Det känndes som evigheter sen jag var där nu när jag var där.
Jag och Sandra började inne hos kakan som är Erikas häst en vän till Sandra. Där började vi gör maten och prata lite skit om allt o inget typ sedan så vart det mockning och ryktning på henne sandra tog då mockningen och jag ryktningen. Funkade rätt bra är alltid lite observant när jag träffar nya hästar så där. Har ju bara hälsat på henne tidigare. Men hon var hus myssig som hälst och ingen agresiv häst. men rastlös var hon men det beror ju på att hon är skadad för tillfälet så hon står inne om dagarna i sin box och då händer det ju inte så mycket. Jag förstår henne jag är ju med en sådan person som lät blir utråkad och rastlös. Efter vi var klara med kakan så gick vi över till min ögonsten som står i stalet igemter. Golda min lille Prins. Han är ju 27 år gamal som han är ju inte liten igentligen. men han här så underbar så jag borstade av honom med så att inda skulle ha en sak mindre att göra. Har ju pratyat om att jag sak ta honom nu igen en gång i veckan i alla fall. och jag ser fram i mott det verkligen för jag saknar honom enormt mycket och allt som det inebär. Att bara rida ut och släpa allt i huvudet är en sådan hälig känsla men känner siog fri som en fågel.

Min prins


och min prinsessa


Hjälper till att storstäda bliden är tagen i söndags. Så även den lille hjälptet till min städningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!