Shopping!

I dag vart det av att köpa kjolen som jag nu har gåt och trånat efter så länge över en vecka nu.
Testade även den i går när jag var med Sandra på Ica maxi . Men då testade jag även en svart så då kunde jag inte bestema mig för vilken färg jag skulle ha men i dag så gick jag och Olivia på stan så då kunde jag inte hålla mig längre.
 här har nu kjolen 
Bilden är ej så bra men får inte våran digitalkamara att fungera så fick ta en bild på den med telen.
Det vart även att handla lite kläder till Olivia kunde inte hålla mig när jag väl så kläderna.
        
ett par legings som ser ut som jeens och sedan en blus som är lilla rutig med lite mönster vid hals liningen.
 Så ser det ut i hopp


Allt vi handlade i dag vart in handltat fån H&M. Känner mig väldigt nöjd med köpen men Ändå kanske lite onödigt att köpa en mass kläder nu när jag snart åker i väg för att handla massa kläder till hennen. Men tyckte hon var värd det här kläderna. Det är ju så roligt att köpa till dom små så man kan inte riktigt hålla sig .
Annars så har vi varit på babysång i dag Och i dag så var det en ny som var med och hanvar licka gamal som Olivia eller  3 dagar äldre är han. Så dom två spanade in varandra i dag. men ska ta o sova nu är ju trots allt en dag i morogn med.

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Va kul med någon i hennes ålder =D

2009-09-11 @ 10:26:48
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!