Nu har Vagen kommit!

JA i går ringde dom får Babyland och sa att våran vagna hade kommit jag hoppade nästen upp i tacket av glädje över att den äntligen hade kommit. Dom sa till mig i telen att ja du får ju ringa dagen innan eller  i alla fall några timmar inna  du kommer så vi kan plocka i hopp den åt er och jag nästa skrek att  gör det nu !!!  Vi kommer och hämtar den i dag. 
Kännde det att jag orkade inte vänta med och hämta den när det ända vi har gjort nu är o gått o väntat på att den ska komma . Så¨vi skulle bli va med låne vagenen. Som totalt har gått mig på nerverna nu den senare tiden. 
Sandra  var med mig och hämtade vagenen och sen så gick vi  en sväng på Ica maxi och pratade lite skit. 
Olivia måste i alla fall ha tyckt om vagen för hon somnade när vi var i närhet och skulle byta vagen så  fick bära över henne till sin nya vagn och hon sov så gott och vaknade inte till. 
 
Här har vi den finnanya vagen .
 
Jag har svårt att förstå att under Olivias tid här hos oss så har vi redan haft 3 olicka vagnar. Och jag som sa till mig själv och robban fler gånger att vi inte skulle stressa med att bestema oss över en vagn. För jag ville inte att det skulle bli så att vi bytte en masa för att vi inte trivdes med vagene men så vart det ändå. Det har vart en väldigt tråkigt ressa med alla vagnar som vi har haft och så men vi har ju även fott lite inblick i hur vaganar är och är det så pass att vi får fler baran så lär jag nog hålla mig till emmmaljkunga är väldigt nöjd med vagnen. 
Har varit ute en hel dag i dag och den är lätt körd väger inte mycket rymlig men ändå inte för stor. OCh det viktigaste Olivia trivs i den =). Sen så kan jag ju inte dissa alla sorters märken för vi harju bara haft cresent brio och nu emmaljunga men utav dom så är det emmaljungan men hoppas att den håller nu i alla fall och att vi lsipper ha en massa problem med den här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!