Mycket bus och lek =)

Ja här hemma nu om dagarna så är det bus och lek som gäller Ine som ute. Prinsessan blir så lätt rastlös så det gäller att vet vad man ska hita på för saker. Så här är det full rulle från morogn till kväll nu. Det är roligt men det tar på krafterna så det är inte alltid man orkar säta sig här och skriva av sig lite så det kommer lite då och då. Men många va er har förståelse det vet jag =). Det är ju så här att ha baran och det trivs jag med. Att hon blir lätt rastlös måste hon fåt va mig för jag tycker inte det är roligt att siat inanför 4  vägar och glo och inte gör något specielt. Så jag och Prinsessan vårn passar bra i hop på så sätt.  Vi är ute och far om kring i väg och fikar och träffar folk och går på våra aktiviteter i hop riktigt roligt. I går vart det att gå ut i höst vädret som har kommit nu.!! Så det vart att gå till afären och handla och sen så blev det att leka i parken som vi har här i området. Så vi var ute i höst vindaran och busade och skratade och log.


  

 lite bilder på oss ute i höst vindaran. Med våra röda näsor och kalla händer.. det är så jag måste leta reda på henes vantar för o se i flal hon kan ha någon av dom för hon blir så kall om dom.
I dag vart det en promenad ner till satn men första annhalten var polissationen där vi möte upp Bestemor och Julanta som hade varit och skafat sig pass i dag. Sedan så gick vi ner till stan där vi stanade och gåt lunch på en china restureng som vi alltid brukar äta på. Om vi så väl ska ha chinamat vi lunch tid. Gott var det och mätt vart jag så jag trode jag skulle spy, men det är som vanlig när jag  går där i fårn.
Där efter bar det av upp till staden och vi gick o titade lite i affärer där det vart att vi alla köpte oss en varsin bok. Jag köpte mig boken SJÄLVKÄNSLA NU! av Mia Törnblom. Henne har man sätt mycket på tv i olicka sammanhang eler hört talas om henne i alla fall. Hon är så grym på o föreläsa om saker. Hon var och föreläste för oss när jag gick gymnasiet och fan så bra hon var det vart inte långtråkigt någon gång och ända sen dess så har jag viljat haft den här boken men inte kommit till skott till att köpa den. Men nu så gav jag mig fan på att jag skulle ha den så jag slog till. Tror att det beror på att jag trot att jaja min självkänsla för ändras väl någong gång utan den där boken men det har den inte så nu ska jag ta tag i den och börja läsa och göra som det står för o se i fall jag fär bättre självkänsla. Det kanske kommer märkas mer här på bloggen med. Så får väl skriva sen vart efter hur jag tycker att det går. Vill i alla fall ha dom andra bökerna med så får se om jag får dom eller köpper dom själv. Det är ju itne så att jag nu tycker synd om mig själv och försöker få någon uppmärksamhet av er att gud vad synd det är om henne att hon har dålig självkänsla tror nästa alla har det. Och jag har bara bestemt moig för att förbetra den så jag kanske kan börja med att tycka om mig själv för den jag är. Och sluta att bara se min brister hela tiden.  Annar så har det inte hänt så mycket under dagen. Kom hem och sen så har det vart en och titat på lägenheten och i morogn kommer 2 till så nu är det mcyket visning på lägenhetn. lite jobbigt och på frästande men men snart över för då är vi ute ur lägenhetn.Nu ska jag ta o göra i ordning mig för naten men ska se vilka som går vidare i Idol först. Såg ju det i kväll så då vill man ju se slutet med. Annars så är jag ingen Idol nörd. Så få inte för er något.!! haha 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du får säga sen vad du tyckte om boken

2009-09-30 @ 11:02:49
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!