Lördag & Söndag

Ja då har lödagen gåt förbi med stora steg och snart söndagen med så då börkas det på en ny vecka. Så då får man se vad den har att ge.

JA vad sak man säga då Lördagen så var det babysim som gick bra och Olivia var på bra humör men hon ville inte göra torpeddyket dena gång som gick så bra sist det ver lite trist tyckte vi. Annars så hände det inte så mycket. Vi åkte ut till Robbans Föreldrar och tog ut våra tummar ur rövarna och gav varandra en spark så att vi sate i gång med vårat köksbord som vi var tvungna att slipa i ordning. så nu är det gjort och även lackat det vart som nyt och gäte fint. så kommer pasa in bra i nya lägenhetn kan knapt tro det men vi flyttar om 1 månad tiden går fort och Det sak bli roligt Så nu sak vi börja ta tid till att packa i allt i lådor.

I dag så fortsate vi med bordet för dte var tvunget att lakas två gånger till och sen så tog vi även benen. Ninna Robbens mamma hjälpte till att slipa av benen och jag lakade dom. Så nu är snart bordet helt i sin ordning. Sen så har Robban fixat en lite Tv till oss. till flyten så att jag kan se alla program jag vill säger han. Men det handlar om att han vill kunna spela som han vill på kvällarna. Nu när NHL 10 kom Så undrar jag vart min sambo tog vägen. Nu har han sutit och spelat varje kväll  sen det kom. Han får ju inte hamna allt för lång efter dom andra säger han. Jag är i alla fall Glad över att han inte har glömt bort sin familj för han har vart familjär på dagaran och fram tills Olivia har somnat så kan inte ytra mig något om det i alla fall. I dag så fyllde även Anna år Robbans moster. så vi har vart på kalas i dag. Så Grattis på dig Anna.

under veckan så sker deta:

Måndag:
visning av lägenheten någon gång mellan 11- 13.00 Sedan så får vi se vad dagen har att ge


Tisdag:
Eventuelt mamma barn jympa med Linda Tuva Anna och Loke. Men vet inte i fall jag känner riktigt för det. ÄR en sådan konstig stämning när man träfar Anna. när min moster är med. Anna är då min och min mosters arbetskamrat.

Onsdag:
Öppnaförskolan, sedan vad med bestemor.


Torsdag:
Babysång


Fredag:
Familje mys med god mat och film.


Lördag:
Babysim och resten av dagen håller det för mig själv. ska i alla fall tilbringa den med *Sandra


söndag:
villo dag.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!