Fika dags

Ja då så har det varit fredag med. Och i dag så vart det en dag på Ica maxi med Sandra Linda och Tuva och så klart Olivia och jag då. Men dte var ju nästa självklart. så det avrt att gå en sväng om i afärerna och sen  en ficka på Lindals som inte vart en kort fika utan en lång fika med mycket prat. och skitsnak om lita allt möjligt mäst om stalet var det. Och måste ju med ge att Sandra/ sassa hon pasar verkligen med att gå med barnvagn. Hon fick Ta hand om Tuva lite gran när Linda var tvungen att at ett toa besök för det måste man ju göra i blan. Och då fick hon stå det med barnvagnen och sen stå o prata med lila Tuvis så söta så var dom i hopp. Så du Sandra nu får du ta och läga på ett kol och stäta igång så att du med får bran tycker jag ;) NE du vänne vänta tills den rätta så allt känns bra Tycker jag bara driver lite. Ingen sak ha för brotom till att sakfa barn. för dom är ju inga leksaker som typ en docka utan dom är ju indevider som oss. Dagen var väldigt trevlig och rå gevand kom i alla fall i väg hemmifrfån ett tag. Så det var skönt. Vi gick även ner till mio möbler och titade runt mest för att Jag och robban är ute efter en ny soffa nu när vi sak flytta. Jag ahr velat haft ny soffa länga och nu så känner väl Robban med att han kan tänka sig en ny till våran nya lägenhet och där  är ju även vardagsrumet störe. Så då kan vi skafa oss en störe soffa med.  Jag hittade i allla fall en som jag vart intreserad av men vi ska o tita runt på fler stälen coh så blir det väl att ta en väng ditt igen så att Robban kan se den med och få prov sita den. Annar så hände det inte så mycket var inte hemma fören 3 och då var det dags att sätta igång med mat till Olivia och sedan till oss med. Så nu är det väl bara sängen som väntar på oss. så att man kan vakna och ta tag i nästa dag som kommer och se vad den har att ge. Det ända vi vet vad som händer är ju att vi sak på babysimet annars så har vi inget planerat vi sak ta dagen som den kommer har vi sakt.

Annars så är det 1 månad kvar tills det beges i väg till Ullared. Gud vad jag se fram i mott det nu är det mer en 1 år sedan jag var där. Och nu så vet man ju vad för kön man har på sin bebis så nu kan man ju handla hur mycket som helst. Jag har även övertalat Sandra nu att hon sak följa med det känns väldigt bra. Vet att vi kommer få en underbar dag tillsamans med den massa spenande upplevelser för man vet aldrig vad som sker när man slöper lös oss. Det spelar ju ingen roll om det så väl är hemma i stan eller någon annan stans vi lyckas ju altid med något och vi har aldrig det tråkigt. För utom sandra så ska även min Bestemor och sara med en vän till henne och jag känner henne med. Sedan så är det svärmor, robbans moster och hans kusin Sara kanske skulle med är inte riktigt säker på henne och en massa andra tanter och ungdomar. Så det blir nog bra det där sen i slut ändan. Ska väl snart ta o skriva en inköpslista på sådant som jag vet att jag ska köpa där nere så man inte glömer bort något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!