Fika dags igen!:)

Som ni all vet av min vänner och bekanta så är jag ju en sådan mänisska som älskar att fick o drika kaffe o brara prata strunt. Men när jag vart gravid så vart det ju att dra ner väldigt mcyket på kafet för att det inte är bra för barnet. det slutade med att jag bara drak kaffe när jag var i väg och fikad emed vänner, var i skolan eller på jobbet. När jag sedan fick min prinsessa så börjades det dricka en massa kaffe igen men då kan jag på det att det gick ju ut i bröstmjölken så då vart det att dra ner på det igen. så då slutade jag med att bryga kaffe hemma och gjorde bara det om vi fick främande och så är det fortfarande nu. Men i stället så blir det dest o mer fika men vänner på stan och det blir ju i längden dyrare för det blir ju aldrig bara en kaffe elelr en latte.

I dag så ringde i alla fall min moster Linda och frågade vad vi hade för oss. ovh vi had eju inte så mycket för oss för planerna vi hade blev inte va. Så då sa hon det att hon var ficka sugen och ville hemifårn hon hade trötnat på sina fyra vägar där hemma för hon och tuvis har ju varit sjuka. Och min moster Linda hon är exakt licka dan som mig dricka mycket kaffe och älskar o fick så ni kan ju tänka er. Vi ringer alltid till varandra nu när vi är utråkade och inte har något o göra med tanke på att båda två är mammalediga. Och varje gång så blir det en fika någon stans. I dag vart det en fika på Ica Maxi. det vart en varsin kaffe, leverpastejmacka och en muffins var. Så som sakt det blir ju aldrig bara en kaffe. Det vart även en på tår. Sedan gick vi o titade i afärerna. jag var ute efter en jacka och ett par skor men kom inte hem med något av det. Jag kan istälet hem med. 2 par byxor och 1 par knästrumpor, kattmatt och en massa mattvaror. vart inte så mycket handlat till prinsessan men ska ju åka till ullared så håller mig hårt nu så att jag inte köper en massa till henne för det är ju kläder till henne jag åker ner för. Men hon fick en nappsnöre för det andra har blivit så dåligt.

Ne nu ska jag säta frat med mat och så här hemma kanske städa lite med. Ha det bra och glöm inte bort o tita in på minna väners bloggar med:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!