BVC

JA då har vi vart på återbesök på BVC där vi denna gång pratade om hur det hade gått för oss att sluta med natt amningen och hur det går med matning ,frukost och kvälls grött och tandborstningen. Och sen så pratade vi lite allmänt om hur hon har utvecklads under tiden som har gått. Det var ju lite mer en 1 månad sedan vi var där sist så  det hade ju hänt en hel del. Det vart den vanliga kontrolen med med vikt längd och huvudmot vikt. Och jag hade  gåt och varit orligt över vad att hon inte hade gått upp något i vikt utan ner. Med tanke på att vi slutat med aminingen på natten och sen att han bara ammar 4 gånger per dag.  Men så var det inte. Hon hade gått upp och hon följer sin kurva fint sa dom så jag kan vara lungn. Så då kändes det bra för visa dag så tycker jag att prinsessan våran äter så dåligt. Men så är ju vi stora med.  Men nu ska vi inte tillbakc till BVc fören vid 1 år så det är ett tag kvar nu men snart så är vi där. JA det är inte långt kvar minder en 2 månader kvar är det tills hon är 1 år. URsh vad tiden springer i väg. Tur att man har tagigt mycket kort på prinsessan så man kan ha o blika tillbaka på.


 


Kommentarer
Postat av: sarah

Kul att kurvan var fin. Ja de gå verkligen fort, jag tar en bild på Alvin på samma ställe varje månad för att jämföra storlek. Ett bra tips faktiskt!

2009-09-17 @ 21:56:13
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!