Tråkigheter =(

I dag har varit en tråkigt dag på grund ut va tråkiga nyheter.
Först så fick jag reda på att min underbara guldklimp (GOLDA), sanna vän som alltid funits där, som tröstat än och alltid lysna ska inte få finnas vi livet så länge till. och detta beror på hans ålder. =( han är väldigt gammal och det är inte många hästar som lever så här länge vad jag hört talas om i alla fall. Men att bara veta tänken gör mig så tom. Så nu så får man ta vara på den tiden men har med honom. Fan vilket tom rum han kommer lämna efter sig. Så underligt att ett djur kan betyda så mycket i ens liv och ta en sådan stor plats i ens hjärta, huvud och sinne. Det är ju inte jag som äger honom utan min moster men jag vet att om jag hade varit i hennes kläder så hade jag tagigt detta beslut med. Han kommer trots allt vara 28 år innan han kommer att lämna oss. och det kommer nog kännas bra att vet att han inte behövde bli allvaligt sjuk eller må dåligt för att behöva lämna jorden. Vet att han även komer lämna ett stort tomrum hos många andra med än bara mig och min moster. Kan bara tänka mig hur tokigt Paplin kommer o bli.
Min sana Prinss här i livet. Golda

Sedan fick jag veta att en gammalklaskamrat till mig har lämnat sinna vänner, familj och sinna oväner här på jorden. vill ej nemna något namn. Men dom som känner mig och kännde honom vet vem det är det handlar om.
Alla väljer vi våra vägar rätt tidigt i våra liv och vissa byter spår efter ett tag. Detta hade denna person bestämt sig för o göra, opch börja på en ny och bra start ta igen allt han hade missat och leva livet så som han ville. Men han han inte leva det livet länge. Och han finns med mig i dag i minna tankar i dag och säker några dagar fram över fast han inte var en sådan nära vän och ingen som jag hade någon direkt kontakt med efter skolan vi hälsade på varandra när vi sågs men inte så mycket mera. han var i alla fall en god person innan för den borg och skal han hade bygt upp så att ingan kunde komma honom för nära in på livet i alla fall så är det den bilden jag har av honom. Villa i fred !!!! Många kommer att sakna dig och många kommer du ha lämnat ett stort tomrum hos


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är aldrig kul med tråkiga nyheter =/

2009-10-16 @ 21:08:43
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!