Shopping igen!

I måndas så var jag ner på stan och träffade min Bestemor. Och vi gick en sväng o sedan vart det en fika. Jag hade det så roligt åt henne det märks att hon inte fikar lika ofta som oss yngre. Oftast när hon är på stan så tar hon o äter en lunch i stället. Men tillbaka till dom goda skraten vi gick för bi och då frågar hon vad är det där o pekade jag svarade fort och gav av ett lite skrat för det stod ju vad det var på lappen. skrattet kom även på grund utav att hon som jobba där titade upp o log. Sedan gick vi vidare och stod och titade på alla gådbitar vad vi skulle ha till vårat kafe. Och när vi hade bestemt oss och vi gick och skulle ta vårat kafe säger hon  gör dom latten eller  gör jag den själv o ser så där förvirad ut då kunde jag inte hålla mig och jag började skrata till o med hon som jobbade där som gick för bi gav av ett skratt. Efter fikat så var jag på jakt efter värmeljus för att vi skulle få våran el avstängd på kvällen där efter till banke där även Sandra kom och möte upp oss och sedan bar det av till skopunkten där det vart shopping för hela slanten. Det var igentgligen bara jag som skulle ha ett par skor sedan så hade Sandra med hitta ett par och efter det bestemor med. Så vi alla tog ett par och alla vart nöjda. Jag älskar mina skor, har ju gåt o titat på dom länge nu så  det kändes verkligen bra o slå till. För i ullared så hittar man ju inga skor diret det är ju samma priser som här. I alla fall så har inte jag hittat några på skor där när jag vart där. nu är det inte lång tid kvar och jag börjar känna mig lite nervös men hoppas att det inte blir så mycket nervosivitet för då vet man ju inte hur resan kommer att börja eller sluta.  som tur är så har jag ju med mig Sandra, bestemor och svärmor och massa andra :)


har titat runt på skopunktens hemsidan för o hita en bild på stövlaran jag köpte men jag hitar ingen  får se till o ta en bild i morgon så ni kan få se dom. För snygga och sköna är dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!