Sandra/ sassa

Ja då har jag blivit tillsagd av Sandra att hon tycker känna sig utanför för att jag glömde nämna henne i mina inlägg tydligen och det var inte bara jag utan patrik med. Vi båda bloggar och i torsdas när vi sågs så komm även Sandra ditt vi satt o ått och gick med oss till kyrkogården och  sedan till ÖB och där efter hem till mig där det bara vart vi två. Så nu så ha rjag nämt dig med gumman .. HAHA.. ;P

Annars så är det 14 dagar kvar tills det bär av till Ullared. JIPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så rolgit det ska bli, jag behöver nog det här resan mycket väl känner jag. hoppas jag bara klara av det mentalt för gust nu så känns det lite som att allt pandlar mycket fram o tillbaka typ som en väg som när som h'lst välter över till ena sinda och att allt kan sluta katastrof. får hoppas att om vågen slår över att det gör det på rätt sida bara. Men hoppas att jag hittar mycket sakr nu när jag åker ner. Sandra sa till mig att hon redan hade börjat skriva på en lista och jag har med tänkt att göra det men jag ahr inte komit till skott får nog at o göra det nu så man kan gå o tänka på det ett tag innan så man kan flylla på vart efter men kommer på. Vet med mig att det är lätt att glöma bort saker nä'r man väl kommer ditt för det är så stort och man hittar så mycket annat och kommer på en massa saker  när man väl är där o ser det.

Annars så går väl allt fram åt ha rjga börjat läsa nu i min bok SJÄLVKÄNSLA NU! och tycker den är bra hittils har kommit till kapitel 4 nu så har inte hunit med o läsa så mcyket änu. Men det går fram åt. Är i alla fall stolt över mig för jag är inte någon sådan person som brukar läsa böker. Hoppas bara att den kan hjälpa till och ge mig bra råd på vägen.  Någon annan som har lästen så kan säga någpt om den ? (JÄLVKÄNSLA NU AV: Mia Törnblom) Vet ju om några i från gymnasiet som har läst den o sa att den var värd varena öre och den var så toppen bra och än så läng kan jag ju hålla med.  Kommer nog lite mer s en var efter om boken kan jag tänka mig. Har tänkt när jag läst den att det här skulle jag nog ta o skriva ner i bloggen men sen så glömmer man bort och sedan så finns inte tiden och så orkar man inte leta upp det i bokan bland alla sidor man läst.

Annars under helgen har det inte hänt mycket mer en vanligt i våran vardag här hemma. jag har börjar packa ner lite mer saker nu i kartonger För det bär ju snart av til den nya lägenheten. vet att jag tjatar o skriver  mcyket om det man ser så mycket i fram i mott att flytta nu. Är ju så trångt och man känner att små saker går en mer på närverna nu en tidigare. Hoppas bara att vi kommer att trivas bra i lägenheten. Och att intyryket vi fick av den när vi såg på den fortfarande är den samma när vi kliver in i den  för första gången. Och att Olivia kommer tycka om att  få ett eget rum för sig själv att ha sinna leksaker o allr annat i. Ne nu är det slut skrivet för i dag känhner mig så tröt så kommer nog somna innan huvuder hinner läggas ner på kuden.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tjohooo jag finns med =D

hehe



Jag har tappat bort min lista så jag börja på en ny och då hittade jag min lista. oj va lång den kändes helt plötsligt ;)

2009-10-05 @ 09:32:05
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!