Nu är flyten av klarad.

Ja nu så har vi flyttat och är inte längre några hagabor. Det har vart mcyket o stå i så är väldigt tröt o sliten i hela kropen. Nu har vi städat ur hela gammla lägenhetne och i morogn ska vi tömma det sista ur frådet sedan så ska vi lämna i fårn oss nycklarna. Och här hemma nu där vi bor så har vi väl kommit i ordning till vis del. Vi har ett vardagsrum sovrum och kök som är typ klara. Men fins lite kvar att göra som att sätta upp tavlor och sådana saker som ska upp på vägarana. Sedan är det ju alltid saker man vi ha o köpa nya när man flyttar. Så vi har pratat om att vi ska ta ett var till ikea för o se oss om kring. Vi ska ju köpa möbler till Prinsessans rum nu. Så att hon kan ta o flytta in i sitt eget rum och bli stor flicka o inte behöv sova i sin mammamas och pappas rum. hon flyller ju snart 1 år stora tjejen blir hon så nu är det även i full gång o planera till kalass vad man ska bjudas på o så vidare samtidigt som jag känner att lägenhetne måste bli klar. Eller klar o klar vi måste kom i ordning mer och inte ha kartånger stående lite här o var både toma som fulla kartånger.

Jag trivs i alla fall i nya lägenheten och det verkar resten va familjen med o göra. Mycket störe är den ju och mer yta blir det ju att röra sig på. Mer golvyta för tössen att leka på o springa omkring. Hon har redan hittat sinna jömstälen att rypa undan på. :) Men nu ska jag myssa framförtven och njuta lite av min ensamna tid inna det blir sänge. Om jag inte hinner somna på sofan innan jag hamnar i sängen .


Kommentarer
Postat av: Sandra

Lägenheten kommer bli bra =) Allt får ta sin tid

2009-11-02 @ 17:51:41
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!