Mycket händer o kl är mcyket

Ja har inte haft tiden till o sista os kriva nu när vi står mitt i flytten. Dena vecka så var jag som sakt i ullared och shoppade loss men det var mcyket folk så fick lite panik att hinna med allt men dte gjorde vi med liten marginal. Så vi beslöt oss för att åka bil nästa gång ner nu när man har några fler att handla till än sig sj. Gjorde av med en helö del pengar o allt jag skuell ha till prinsesan fan jag i alla fall så det är jag Glad över. Men inte mcyket till mig sj fan jag. nog om det.

Klockan är som sakt var mycket så jag sak fatta mig kort i dag. Vi står ju nu mit6t i flytten i dag avr jag och hämtade nycklaran till den nya lägenhetn kändes bra så vi har börjat flytten nu så alla kartånger vi hade pakcat är i den nya nu så nu ska vi fortsäta i morogn o paka det sista. sedan så flyttar vi allt på söndag så fårn o med då så lämnar vi Haga bakom oss. men kommer nog  va här lite då o då men tanke på våra vänner.

Låvar att när vi har flytat o komit i ordning med alt och internet har hoppat i gågn så ska jag bli bätre på o blogga igen för saknar det här o skriva av mig lite gran för o ha något att blika tillbka på. Nu är klocka så mycket o ögongen går i hopp så jag sak hoppa i sängen nu. Så man orkar med morogn dagen med.
GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!