Hösten knakar på!

Ja nu så har det gåt några dagar igen men sådant är livet. Jag och prinsessan har hunit gjort och hittat på mycket under dom här dagaran som varit. En sak är säkert i alal fall och det är att hösten har knakat på våra dörar. Burrrr så kallt det har blivit nu och riktiga höstvindar med. Jag är ju inget för hösten. fast att träden blir fina i löven och så men. Det ända positiva med att det är Höst nu är att man kan tänka en massa Ljus och sitta och mysa med familjen. Det skulle räka med sommar vår och vinter för min del. Men det är ju bara att gilla läget för det går ju inte o göra så mycket mer. DEt som är tråkigt är att jag sittar o väntar på vårat vindskyd till vagnen som jag inte ha fott än. Börjar bli lite sur nu när dom inte har ringt o sakt att den har kommit tycker itne att det är jag som kund som ska behöva höra va mig hela tiden för o fåråga. utan det är dom soms ak göra det. SÅ var det i alla fall  där jag jobbade.  Att det var våran skyldighet att höra av oss om det vart försenat och när sakarna hade kommit hem.  Men alla har väl inte samma prinsiper men trode det var så överallt i afärerna i alla fall.  vidskydet skuell i alla fall behövas nu med tanka på att det blåser så dant och det rä ju rätt kalt ute. Så tycker så sund om prinsessan min när det blåser så dant fast jag har filt o allt på henne. Så kan ju bara hoppas på att dom hör av sig i dag och säger att den har kommit in.
Ja nu så sak väl göra i ordning oss här olivia är lite gnälig och vill nog ha sin grött snart och sen så sak vi kläm på oss och hitta på något i det kalla höstvädret.
Vad tycker ni om att hösten har kommit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!