fredagens slut

Ja i går som ni vet så var jag ju hos patrik en sväng på en fika där vi sat o prata en massa gamla minnen och vad som har hänt i våra liv nu när vi inte haft kontakt med varandra på ett tag. MEn merker nu att vi har träfats några gånger i går var 3 gången för det är inte licka stelt i mellan oss men i bland käns det som om något liger där i luften i alla fall men kan inte säga vad. Vi tog oss even en promenad i fårn honom till Hageby centrum för o tita lite jag har ju inte vart där på över ett år. Så jag kände inte igen mig i röran. Men stort kommer det bli när det är klart i alla fall. Får väl se vad det blir för några affärer där. vi handlar ju ändå inte där så mycket unte med på maxi området / Ingelsta. men när vi flytar snart så blir ju hageby centrum närmare så vi får väl se hur det blir sen. men vi gick det på grund av att jag skuell handla lite hem som mjölk och filmjölk sådant som alltid tar slut helt enkelt. sedan var jag ute efter en ny mösa till tössen för den andra har blivit för liten och den är lite tun nu med tycker jag när Höst vädret kommit oxh det är så kallt. Vi träffade även på Olivias morfar där i köpsentrumet och när vi var på väg till bussen så kom han igen så vi fäljde med hem till min föräldrar och tog en ficka där medf så hon fick träffa sina  morbröder och mormor med. Sen så bara det va hem igen så vi var inte hemma fören sent i går. Men det var rätt skönt det med att vi fick dagen och gå. så  man inte bara hade varit hemma o inte haft något o göra alls.

Ja och sen så har jag ju även börjat med ner räkningen till Ullared. Nu är det verkligen inte lång tid kvar och den ska blir så roligt att åka ditt var ju 1 år sedan jag var där sist. och shoppade loss. SÅ vad sägar du Sandra .. längtar du med nu tills vi drar bort från stan över dagen. NU är det bara 17 dagar kvar =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag längtar. Börjat skriva på en lista har jag också... =)

2009-10-03 @ 11:07:17
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!