Börjar om 2 timmar!

Då ska man befina sig på jobbet om inte allt för lång tid. Så nu sitter vi hela familjen här hemma o väntar på att äggen ska koka klart så ska vi ta oss en ägg macka o en kop varm choklad.. mmm mumsigt gott tycker i alla fall vi.  Annars under dagen så vart det en sväng ner på stan för mig och Olivia där vi köpt ett paket med strumpbyxor och köpte vi på ladning till telen och även fylde vi på mitt busskort så att jag kan ta mig hem fårn jobbet i dag.  Ja sen så åkte vi en sväng till klockartorpet o träffade bestemor igen bara en kort sväng för jag skulle lämna av en grej där bra. När vi åkte hem så handlade vi lite mat hem med och så lekte vi lite i folkparken en sväng Så har min dag varit
 hur har eran fredag varit och vad kommer o ske i kväll för er?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Min fredag var plugga mellan 16-20 =/ min lördag är det plugg också...

2009-10-10 @ 10:02:10
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!