Änglar!

I dag så har jag tänkte väldigt mcyket på dom som har lämnat oss här. och inte bara som som var mig nära och lämnat mig och min familj utan även nära o kära. Så jag har tänkte mcyket på dom döda med andra ord.
Som på¨min morfar som jag bara träffa när jag var lite ungifär i Olivias ålder. kankse minder eller något äldre men intet jag har minne i fårn så jg hade inte band i hopp med honom eller vad man sak säga. vi är ju släktrelaterade så badn har jag ju till honom. Så har tänkt på hur det skuell vart om han hade funits vid liv nu eller om jag hade träffat honom med i fall jag hade vart än anna person eller inte. Har tänkte på många fler som min Ålderfar, ÅLdermor, bestefar och några av min vänners släktingar som har gått bort för inte allt för länga sedan.  kankse inte är det roligaste att gå om kring o tänka på men i bland så slår nog tanke många fler än mig. 


Tänkte i alla fall att jag skuell ge dom det här. Så det här är till er där uppe eller vart ni nu är. Ger er den här tanken och blogg in läget till er och hoppas det når fram. Som sakt det är inte brara till min släktingar uten även till mina närmaste vänners släktingar!


Du lilla ängel vid min sida,
som tröstar mig när jag dig ber,
en tacksamhetens tanke jag dig skänker,
det är det ända jag kan ge, för du lilla ängel kan jag ej se,
men din kraft jag skänker, så skönt att en vän ha.



                           




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!