Var med Andreas i går!

I går då så träffade jag Andreas Sandras bror och va med honom när han gjorde sin tatuering. Han vill ha stöd där om han skulle behöva det. Men tyckte att han klarade av det bara själv. Så jag hade  inte behöft  vara där. Men som han sa det är bättre att ta det säkra för det o säkra  med att ha någon där med sig. Tatueringen vart väldigt snygg. Nakdelen med att jag var med. Vart ju att nu känner jag verkligen att jag vill gå och göra min som jag har sakt att jag ska göra i över 1 år. Det är ju så där med tatueringar skafar man sig en så vill man ha fler. Man blir helt enkelt beroende på en gång.  Så nu ska jag  få min bild utskriven och så ska jag skisa lite på den och sedan ner och bästela tid . Hoppas jag gjort den till jul i alla fall.
 bilder på tattueringen fins här sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!