Tröt

Tröt tröt. I dag var patrik här och toge n fika han följde även med till citty gros och handla lite. annars så shar det inte hänt mcyket det här vädret som är nu gör mig lite tröt. men roligt att solen har titat fram i dag under dagen i alla fall. fast vi inte vart ute då när den kom för olivia har inte vart så bra men nu är hon piss o glad o allt verkar bra. Har gått lite upp o ner med henne så hoppas inte att det är något som håller på o bryta igeneom i alla fall inte svin inflänsan.!!!  Nu springer  prinsess trollet om kring här med ett snöre och lekar med Ior vår kisse.  roligt att dom kan ha så kul i hop.  ne nu är det s'nga för mig och Olivia här hemma. kanske ta o läsa lite i boken som jag började på inna flytten har inte riktigt haft tid till at läsa den . Själv känsla Nu heter boken har jag skrivit lite om den här tidigar i bloggen så kommer nog mer om den sedan. ha en bra kväll o God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!