Söndagen som var.

Ja i söndas så var ju min sida här hemma hos oss och firade våran prinsessa så. Nu är det stop med presenter för ett tag tur det för nu har hon massa leksaker att leka med.  i Söndas så vart det bara kafe och kakaor och i ställer för tårta så vart det små kladkakor toppade med vanilj och chockladglass mumsigt gott var det.
Hon fick som sakt var en massa presenter jag var inte med när hon öppnade dom för jag hade fult upp i köket med att få ordning på kafet och styra till med platser runt bordet så jag kommer säkert glöma bort något hon fick.

* En leksaksvagn och bok av gammel farfar och farmor
* En stol, en porslinsdoka,
* Pin häst i rosa som låter, och duplo lego, av tuva och min moster och jocke
* Ett ljud pusel av Patrik
* Ett nalle puh pusel med häfaklumpen av gammel mormor och morfar
* 200 kr till par vinterskor av mormor morfar och morbröderna
* en liten tiger av min kusener med familj
* en väska och två ekore nalar en vitt och en brun som jag ej vet vem det var i från.

Tror det var allt som hon fick i söndags i alla fall. Alla kunde ju tuvär inte komma så det avr ju lite tråkigt dom låg och var sjuka och min kusiner med familj hade annat försig.  nu är jag och resten av familjen tröta och slitna efter allt kalassande för fårna stora töss så skönt att kommit tillbaka till vardagen nu och slippa alla bestyr till kalas. Men vi är ju några stycken nu som fyller år ram till jul och där efter  bå båda sider av släkten så det lär bli en hedel kalas med des god heter.   


Kommentarer
Postat av: Sandra

dags att uppdatera snart va?

2009-11-19 @ 15:38:15
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!