Nu är det gjort

Ja då var den tagen då sen så kalade svininflänsaspruten. SÅ i dag tog hela familjen den först robban sedan olivia o sista jag. Men vilken lång väntan det var. vi stod i kö i 1 timma och 45 min inna vi var klara. inget roligt kan jag säga men när man väl kom in ohc fick nr laparna så gick det fort i alla fall. Nu så har man lite ont i armen men den siter mer i axen för mig tycke rjag robban går o beklagar sig över att han har värk i arm och i huvudet.  Men karar har ju en bra förmåga till att överdriva allt med. är dom förkylad så är dom ju döende typ eller så är det väre en att föda barn. Det är ju bara att reflektera till reklamen som brukar gå på tven om förkylning. den där manen som siter med ett varmt vatten bad med huvudet över och en handuk över huvudet och sen titar fram o Säger Ni kvinor pratar om att föda barn då vet ni inte hur det är för en kar att vara förkyld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!