Grattis Ninna och Mormor

I går bröjade dagen emd babysånbg som alla andra Torsdagar. Det som skilde den torsdag mot dom andra var att min Mormor och Robbans mamma fylde år. Så när babysången var över så åkte jag Linda och dom två bustrolen till mormor och tog en fika. Efter det så bar det va hem där det vart mat och sen så vart det midagsvila för prinsessan. Efter vi gjort i ordning oss åkte vi ut till Ninna  för o fira henne vi var tidigt ute så jag hjälpte Ninna i köket lite gran innan dom andra gästerna kom. Det bjöds på Italenskmat väldigt gott var det. och sen så vart det klad mufins med gräde och bär till efterät. MMumsigt gott vart det. Vart sent där ute så vi var inte hemma fören kl kvart i 10 så det vart väldigt sent.  orkade inte säta mig här då vid datorn och updatera så det fick bli i dag.  Hella helgen består nu av kalas hitt o ditt.  I morogn lördag så blir det kalas med hela släkten för mormor och söndag är det kalas firande för robbans kusin micke. Så mycket tårta och god mat får vi hoppas på att det blir.  Så får väl se om jag har tiden till att sita något under helgen .

Nu så bär  det vsnart av till stan för o träffa patrik en sväng o ta en fika och sen så ska jag handla ett par skor till tösen och ett par till mig om vi hittar några för min tenisskor är trasiga och läker in vaten inte roligt när jag och Oliva går så mycket under veckerna. Vi går ju nästa vart vi än ska har åkt buss och spårvagn en gång  sen vi flyttade. Är väldigt stolt över mig. Trodde att jag skulle komma på en massa undanflykter o så på att det är dåligt väder eller kalt man vi har klät på oss efter vädret som vart och gåt ditt vi ska. 
Vad säger ni om det då?
Hoppas ni får en bra dag och en bra start på helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!