Grattis Mikael

Tack för den goda smörgåstårtan som du bjöd på och  för kärleksmumsen det var gott med kaffe med.
 ja då har vi nu varit o rirat mikale jag och oliva med släkt och det är robbans kussin han fylde 21 om jag inte mins helt fel. rätta mig den som vet! och i går så var vi och firade min mormor. som bjöd på omelet liknande så saker med salad. och sen kakor och kaffe det var gott det med.

Nu har vi även fott hem våran tvät maskin och torktumlare skönt det så nu kan vi tväta här hemma. väldigt skönt att slippa springa i trapor för att tväta i tvätstuga. för det är ju inte bara tvätan man sak springa med. Jag måste ju ha med mig Prinsessan kläder o tvät medell. och det blir ju upp o ner upp o ner hela tiden inte roligt. Nu slipper vi det :)

Annars så tänker jag på att julen snart är här nästa söndag är det första advent . Myssig tycker jag att det är med lite jus o så och när man jul pyntar lite gran men inte för mycket. som en massa bling blin på balkongerna där går min gräns vist kan man sätta lampor man man böhöver ju inte ha en massa som blinkar i olicka färger.  det är i alla fall min snmyn punkt.  vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!