God morogn

God morgon på er alla där ute i vinter kylan/ eller vadman ska säga för det är ju varmare ute en vad det brukar va så här års.
själv vakna man nys upp hemma hos Bestemor där jag och olivia vart kvar i går. Var skönt att sova här i stället för att åka hem så sent på kvällen det var julmarknad här i klockartorpet i går och jag, prinsessan och bestemor var i kyrkans lokaler och hjälpte till lite med försälningen där med loter och  olicka hantverk som dom har gjort på hantverks kafet. Vi sålde även våra kransar som vi hade gjort i onsdas. Där jag även hade dragigt ditt min mormor, Linda Tuva, Patrik och Robbans kusin Sara. Vi hade det väldigt myssigt o trevligt när vi var där o band våra kransar. Det var ju även andra människor där inte bara vi. på Öpna förskolan som vi var på under onsdags förmidagen så fick Olivia baka sinna första peparkakor med hjälp av mg och Sara.
Men tillbaka till går dagen då. Det kändes inte som att vi sålade så mycket ma ändå så fick vi i hop en stor summa i alla fall alla vart nog lika chokade. Summan slutade på 3300kr och allt går till bara ända mål. pengarna går till Diakonin. och för den som inte vet vad det är så är det en akutkassa kan man säga där människor i deta områda kan ansöka om ekonimisk stöd och då tas det lite va dom här pengarna. Nog nu för stunden ska klä mig och göra i ordning mig för att gör något av denna dag med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!